zondag 13 maart 2011

Cleaning out my closet

Vandaag maar een spontaan besloten mijn kast eens op te ruimen, te grote kleding nu eindelijk eens wegdoen. Bovenstaande foto is gemaakt eind 2009/ begin 2010 en als ik het vergelijk met nu is het echt een wereld van verschil. Het shirt op de foto is een van de shirts die ik weg doe, het floddert nu om me heen en geeft me geen figuur meer (plus de halslijn hangt wel erg laag). Ik heb ook mijn oude broeken gepast en dat was confronterender dan ik dacht. Broeken die ik nauwelijks dicht kreeg een jaar geleden en waar ik echt de stretch in de stof nodig had flodderen nu om me heen en blijven zelfs niet eens meer omhoog zitten. Dus allemaal in een zak gedaan en dan maar hopen dat het goede doel iets kan met die grote maten want gewoon weggooien vind ik ook zonde want de broeken zitten nog goed in elkaar.

Deze foto is van enkele weken geleden en je ziet gewoon het vershil, slechts 9 maanden na mijn maagverkleining. Mijn gezicht is smaller, heb een stuk minder onderkin maar het belangrijkste: ik ben weer gelukkig. Oké, ik heb nog wel mijn tegenslagen (zie voorgaand bericht) maar ik kan mezelf weer zijn dankzij het feit dat ik lekker in mijn vel zit en vrienden heb die me overal door steunen. Op de foto sta ik met mijn harstvriendin, met haar kan ik alles delen dus waarom zou ik nog ongelukkig moeten zijn?

XOXO Brigitte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten