zondag 5 september 2010

Een nieuwe start, dus een nieuwe blog

Hallo allemaal,

Zoals mijn vaste volgers weten had ik eerst elders een weblog, maar ik heb besloten een nieuwe aan te maken als onderdeel van mijn nieuwe start in het leven. Voor degenen die me nog niet kennen zal ik me even voorstellen.

Mijn naam is Brigitte en ik ben bijna 27 (nog 2 weekjes tot me verjaardag) en kom uit het zuiden van het land. Ik ben happy single en geniet van het leven samen met me vrienden. In het dagelijks leven studeer ik hbo recht, maar mijn grootste hobby is mode. Van kleding maken tot machinaal borduren en sierraden maken, regelmatig zullen jullie dus creaties langs zien komen. Maar ik ben ook gek op make-up en nailart dus ook deze dingen zul je regelmatig te zien krijgen.

Binnenkort zal ik hier ook mijn verhaal plaatsen van de maagverkleining die ik enkele maanden geleden heb ondergaan en zal jullie op de hoogte houden van mijn vorderingen en met leven.

Liefs Brigitte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten