dinsdag 21 september 2010

Mezelf maar getrakteerd....

Gisteren ben ik alweer 27 geworden en ik heb de dag doorgebracht met mijn beste vrienden. Stéphanie is in de middag langsgekomen en we hebben lekker op het balkon zitten kletsen. In de avond ben ik naar Marco en Daniëlle gegaan en ook nog een supertijd gehad. Veel mensen hebben me gefeliciteerd, maar van eentje steekt het dat ze helemaal niks van zich heeft laten horen.


Omdat ik niet echt cadeautjes heb gekregen besloot ik mezelf te trakteren op wat nieuwe dingetjes, links op de foto heb ik vandaag gehaald en de spullen op de rechterfoto vorige week. Op de linker foto zie je achteraan een mooie toiletmap staan waar ik mijn make-up in wil gaan opbergen, het oude mapje werd inmiddels echt te klein. Daarvoor ligt een gel eyeliner in de kleur fivepocket grey uit de denim wanted collectie van Essence. Daarnaast twee oogeschaduws uit de colour&shine lijn van Essence in de kleuren wear it (de paarse) en simply me (de blauwe). En helemaal rechts op de foto liggen nailart nagellakken van Essence in de kleuren purple magic en silver sparkle.

Op de rechterfoto zie je vooraan een metal glam oogschaduw van Essence in de kleur glam it up. Ik had hier al een paarse van en daar werk ik erg fijn mee. Het geeft namelijk een mooie glans zonder al te felle kleuren op het ooglid. Dan heb ik nog 2 losse oogschaduws van Essence gepakt in de kleuren chill out (de witte) en adorable (huidskleur met glitters). Rechtsboven heb je dan nog een palet uit een eerdere lijn van Essence met de naam party animal. En linksbovenaan een cream eyeshadow pencil van de Hema nr. 15 dit zijn 2 mooie paarstinten. Binnenkort zal ik jullie wel eens wat looks laten zien die ik met deze make-up maak, vooral mijn paarse en blauwe tinten gebruik ik heel veel.

Stéphanie, Marco en Daantje ontzettend bedankt voor een geweldige verjaardag!!! Ik hou van jullie!!! 

XXX Brigitte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten