zondag 29 december 2013

Trouwen en budget

Op tv zie je vele programma's over trouwen en iedere keer blijft het me verbazen dat bruiden duizenden euro's kunnen neerleggen voor een jurk die je maar een dag draagt. Sommige jurken zijn nog duurder dan een nieuwe auto. Sorry, maar geef mij dan maar de auto.

Wij trouwen met een budget dat ver onder het gemiddelde trouwbudget ligt, maar we zullen alles hebben op onze dag zoals wij dat willen. Enige wat we zullen missen zijn enkele overleden dierbaren, maar geen geld op de wereld kan daar iets aan doen.

Zoals jullie waarschijnlijk al weten maak ik mijn eigen jurk waardoor de prijs ongeveer € 30,- bedraagd en hij is dan uniek. Geen enkele andere bruid zal ooit dezelfde jurk dragen en dan zonder duizenden euro's neer te leggen.

Met creativiteit kom je al heel ver, want ik heb heel wat leuke ideetjes die jullie over de komende tijd hier te zien zullen krijgen.

Dus op naar 2014 en naar de dag dat ik mijn grote liefde officieel de eeuwige trouw beloof. Ik wens iedereen een schitterend en veilig uiteinde en een liefdevol 2014.

XOXO Brigitte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten