zaterdag 13 november 2010

Trots op een van mijn beste vriendinnen

Al vaker is me gevraagd geworden om naailes te geven door verschillende meiden, maar veel haken toch al weer af voordat het eerste kledingstuk of werkstuk af is. Maar mijn best vriendin Daniƫlle niet en binnen een paar uurtjes zat een heel mooi broekje voor een van de kleintjes in elkaar en ze heeft de smaak te pakken want morgen gaan we hier in Maastricht naar de stoffenmarkt (zijn nog steeds aan het hopen dat die gewoon doorgaat ondanks het weer).



En op de laatste foto laat ze vol trots het resultaat zien. Ik heb haar eigenlijk maar een paar kleine instructies gegeven en voor de rest heeft ze de hele broek uit de knippie zelf gemaakt. Het enige wat ik echt aan de broek heb gedaan is de borduurtjes met de naam en die van Toy Story. Ik ben trots op je meid en hou van je, mogen we nog lekker veel projecten samen ondernemen !!!!!!

Groeten Brigitte

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het een erg mooi broekje leuk ook die naam op de broekspijp!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een superleuke broek, knap hoor, voor een eerste exemplaar. Ga zo door, hopelijk is jouw Colin net zo blij als mijn Colin met zijn zelfgemaakte broeken!

    BeantwoordenVerwijderen