maandag 18 april 2011

Nieuwe cursus gestart

Om mezelf bezig te houden heb ik een nieuwe cursus besteld bij studieplan, ik doe nu een cursus visagie. Het geeft me iets te doen en ik heb er ook een enorme interesse in. Op de foto zie je mijn avond make-up van toen ik afgelopen vrijdag naar een coverband van Alice in chains in woetsjtok ben gegaan. Het is eigenlijk een basismake-up met wat donkerdere ogen. Ik wilde het simpel houden dus koos is voor een paarse smokey-eye met glitter oogeschaduw van Essence en miss sporty.

Nu kan iedereen ook direct mijn nieuwe kapsel zien wat ik enkele weken geleden heb aangemeten, ik hoop dat iedereen het leuk vind en anders pech gehad. De meeste reacties waren positief op dit kapsel, ik kreeg reacties van dat ik er frisser en volwassener uitzag tot wat dirty uitspraken van mannen. Tot nu toe ben ik slechts een persoon tegengekomen die het niks vind, maar daar zit ik niet mee. Ik vind het wel jammer want ik had gehoopt dat hij het ook leuk zou vinden, maar ja een mens kan niet alles hebben.

XOXO Brigitte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten