woensdag 13 april 2011

Rare week geweest

Afgelopen week was lang voor mijn gevoel, er is veel gebeurd en nog veel te doen. Op 5 april ben ik emotioneel gezien helemaal ingestort en dacht het allemaal niet meer aan te kunnen. Ik was nog maar een zielig hoopje mens en niks meer. Een gigantische ruzie met mijn beste vrienden was de aanleiding voor mijn instorting maar niet de reden, ze hebben altijd voor me klaar gestaan terwijl ik hun ook best pijn heb gedaan.

Nu, een week na de ruzie, mis ik mijn beste vrienden enorm en realiseer ik me hoe fout ik was. Hoe fout we alledrie waren, want waar ruzie is komt het immers van meer kanten. Ik heb spijt van dingen die ik heb gedaan, maar het is te laat om ze nog terug te draaien. Ik kan alleen proberen de schade te herstellen en ik hoop echt dat ik mijn beste vrienden uiteindelijk terug krijg, want ze waren niet voor niks mijn beste vrienden. M en D, nogmaals het spijt me en ik hoop dat we in de toekomst weer vrienden kunnen zijn!!!

In de afgelopen week heb ik ook mijn uiterlijk weer eens gewijzigd, ik heb de schaar in mijn haar gezet en heb nu weer een redelijk kort koppie. En ik heb mijn eerste piercing laten zetten, een traguspiercing. Ik ben ontzettend goed geholpen bij body-pleasures aan de Brusselsestraat in Maastricht. Ik ben zelfs aan het denken om terug te gaan en nog een piercing te nemen, want ik heb de smaak nu wel te pakken. Ik wil namelijk ook nog een front-helix en ik denk dat ik die straks ga laten zetten.

MDMCD, ik hou van jullie en ik mis jullie heel erg!!!!!!!! En D zoals ik al eerder heb gezegd BFF 4 life!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten