donderdag 7 april 2011

Weer een metamorfose

Na lang twijfelen toch maar weer eens een knoop doorgehakt voor mezelf. Ik moet ook beter voor mezelf zorgen, dus ik heb de schaar in mijn haar gezet. Ik loop nu met een schouderlange scheve bob en ik vind het best leuk, al is het wel weer even wennen omdat ik weer zoveel jaren lang haar heb gehad. Echte meningen van vrienden heb ik er ook niet over gehoord, maar ja heb het vanmorgen ook pas mooi recht laten knippen. Ik had namelijk zo genoeg van mijn staart dat ik hem er in eerste instantie zelf heb afgeknipt, ik dacht dan kan gelijk geen kapper meer zeuren over het feit dat ze het niet af willen knippen.

Verder liep ik ook al een tijdje rond met de gedachte van een piercing te nemen, dus dat heb ik ook maar direct gedaan. Ik heb nu dus een tragus piercing met een mooi paars steentje. De piercer zei al direct dat ik een van de gevoeligste piercings heb uitgekozen voor een eerste. Maar ik vond het niet echt pijn doen, al vind ik het wel lastig om eraf te blijven zoals me gezegd is geworden. Ik heb papieren meegekregen over hoe ik het allemaal moet verzorgen en over een aantal weken moet ik terug om het staafje nog in te laten korten.

Ik zal binnenkort ff nieuwe foto's maken van mijn nieuwe look, zodat ook iedereen weet wat ik bedoel en hoe ik er nu uitzie. Maar hoe dan ook, het meisje van een jaar geleden was ik al lang niet meer. De teller staat nu op -73kg, dus nog ff te gaan en dan kan ik mezelf nog eens een slanke den gaan noemen. Hahahahahahahaha.

Daantje, Marco, Colin, Deacon, Stephanie, Sharon en alle anderen, ik mis jullie en het spijt me voor het gedrag van de laatste maanden. De meesten van jullie weten wat er aan de hand was en ik hoop dat de medicatie snel weer aanslaat dan hoef ik jullie ook niet meer te missen.

XOXO Brigitte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten